ETT FÖRSTÅENDE

efter många mörka tysta kvällar av tänkande, så kom jag fram till något
jag föll för något jag trodde va dåligt,det var hela tiden därför jag tvekade
och det var därför allt gick fel,jag förstog inte att det jag hade var något bra
jag ville bara ha mera,ingenting dög allt kunde bara vara bättre
så jag förlorade det jag trodde var dåligt, men ist så förlorade jag det som var mitt liv
som gjorde mig säker och gjorde att jag viste vem jag var

jag fick många chanser men det här var den sista
jag förlorade mig själv,det är nu jag har förståt att jag inte kunde fått bättre
och det finns ingen bättre, ju mer tiden går desto större ångest
hållet som alltid funnits har liksom växt och tagit över mig
hela mitt liv vändes åt alla olika hol,jag kan inte beskriva den krypande helt förgiftande känsla
jag alltid har, ett gift bara du kan botta
om du bara skulle förstå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0