you have a face to smile with you know

hej, förlåt för en väldig dålig uppdatering hela veckan men nu när värmen har kommit och sommaren äntligen är
här så har man inte så mkt inne att göra.skolan rullar på har verkligen börjat få panik i skolan orkar inte med
alla sista prov som man får göra dom sista veckorna, tur att man har sommarlov om ca 2 veckor.

igår var jagoch tog hål i näsan min som var efterlängtat.riktigt bra fast skulle vellat haft en mindre pärla men det fanns inteså fick ta det som fanns.det dåliga i det hela är att ja inte får doppa huvudet på hela sommaren nästan.suck.men det funkar.börjar känna mig lite små kraslig också och ja får inte bli sjuk nu för på fredag ska jag och NO profilen åka på hajk i skogen, tror att det där kommer bli riktigt bra och mysigt.nu har jag snackat på för mkt bara för att jag inte skrivit på länge,får skylla på det tror ja. aja, vi ses puss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0