I might have had to listen to you before but not now, I know this is right


sorry för dålig uppdatering igår a och jag drog in till staden och såg the last song.och gud vad bra den var då!
jag och a satt och dränkte ner och stor tjöt över hela salongen.hade mascara i hela ansiktet sen haha.
en film som är mer än värd att se, så se till att ta ihopp lite pengar och gå och se den för det är så värt!
senare köpte vi godis och hyrde my sister's keeper som va så jäkla bra a somnade så jag satt där
i mörkret och tjöt för mig själv haha, men det va hur bra som hälst.idag så sprang vi minimaran,
kom nyss hem så nu ska jag gå ner och äta sedan far det av för h-träning sen ut och träffa folket pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0