i can really use a wish right now

åh vad jag vill ha sommar NU! sommarlov och inget pluggande åh vad det låter underbart.skola i dag eng prov
som gick sämst.efter skolan åkte jag, a och tim till staden.när jag kom hem gick jag och sannis till affären och
köpte glass det slutade med att vi satt på alltanen och åt glass och pratade om allt i flera timmar så det blev
inte så mkt pluggande direkt men jag älskar min sannis som jag kan prata om allt med tack för att du finns.
nu har jag pluggat lite gran men inte mkt kan ingenting så nu får jag plugga järnet puss.
p.s ett stort grattis till min vän elin oscarsson
!
bild från m&p's bröllop i sommras.


jag är helt såld på låten som spelas om och om i mina öron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0