NEW STUFF

hejj allisammans. det har varit en riktigt toppen dag för mig måste jag verkligen säga.
mammi och jag åkta till norrköping för m&m ville shoppa med oss dom skulle betala allt så vi har haft
en riktigt trevlig och rolig dag på stan måste jag påstå. m&m är ju galna som alltid.
det blev nog årets största shopping tror jag.handlade en hel del fina grejor som jag är riktigt
nöjd med också för en gångs skull.lite tråkigt att tiden gick så fort vi hann inte med allt men jag är
riktigt nöjd andå. mamma och jag tackade så mkt för allt fint.nu ska jag fixa håret sen ska jag till min
söta lilla vän sannis och spendera kvällen med henne. pusss


dom här påsarna kom jag hem med :)

kläder från: ginatrecot- 3st vita linnen,en grå tjocktröja,en turcos tröja,2solglasögon

kläder från: MQ- jeans leggins,vit genomskinligt linne

lite blandat från: kappahl-vit sött linne,har glömt affären till-råsa linne,skopunkten-gladiatorsandaler

kläder från: New yorker- svart väst,grå tjocktröja,2 mjukis kortbyxor,1 bh

Kommentarer
Postat av: eliin

oj fan vad du har shoppat :o

2010-03-13 @ 20:02:22
URL: http://meile.devote.se
Postat av: clara kindahl

ska du ha såna solbrillor jag har köpt ?:(:(:(:(

2010-03-14 @ 17:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0