siiiiick

 jo det här var ju en jävlans bra start på veckan.ligger hemma och är sjuk orkar inte göra någonting.
skulle ju köra bipptest i dag men anders skickade hem mig, han sa att jag inte fick vara kvar i skolan.
så jag har suttit och sätt luftslottet som sprängdes. i morgon har ja eng prov får se hur jag mår då.
kanske får gå och göra provet sen gå hem.men om jag ska göra det så måste jag ju plugga och..
ja vart finns den orken och intreset i det hela tro..?
 
det kom iaf fram ett litet leende på läpparna på den här tjejen när mamma sa att pappa kommer med mcdonalds!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Krya på dig ;)

2010-03-08 @ 20:12:23
Postat av: carro

Krya tjejen!

2010-03-09 @ 22:08:53
URL: http://onetwothree.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0