nomatter what thay say

nu är jag hemma från skolan. gårkvällens match är bara något att skratta åt allt var typ helt galet!
17-16 till mantorp pga domaren, och nu skyler jag verkligen inte på det för att vi förlorade men den här
gången så var det faktist det och det vet alla som va där varför.
 
jag behöver inte dömma klart denhär matchen för jag får mina pengar ändå!
hahahaha!! säger jag bara. något vi komma snacka om länge den där matchen iaf.
nu ska jag sätta på mig bikinin och gå ner till badet och simma. pusss

Kommentarer
Postat av: frida

va söt du är bella !

världens bästa match oxå, kommer minnas den länge ;) haha <3

2010-03-03 @ 18:14:17
URL: http://friiidaru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0