i'll never be the same



på mitt shema i dag står städning,träna om jag orkar & plugga. mitt rum behöver verkligen städas
det är äckligt och jag kan inte leva såhär.min gaderob behöver också en redig städning men i dag
blire bara fokus på rumet. fick mig en redig sovmorgon i dag och den behöves ska jag bara säga.
snart ska jag ner och äta sedan äre dax att ta tag i mitt shema.
pusss

känslan av att ha någon nära
att få känna trygghet
att få känna att den är sin
känna värmen och hjärtat snabba på när man rör varandra
att känna att man kan hålla om utan att behöva släppa
men ingenting är lätt
och man kan inte få allt man önskar
när man väl en gång har haft det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0