slutsatts av veckan.

hejhej.förlåt för att jag inte kunnat blogga på länge men jag har haft det fullt upp hela veckan med popsommar.
det är verkligen hur roligt som hälst! trodde inte att det skulle va så roligt, och dom vänner man fått är hur
bäst som hälst.i dag har vi repat hela förmiddagen och hela eftermiddagen har vi spenderat i studion.
först gick det inte alls bra för oss, men sån tur är fanns det tid över så att vi kunde köra en gång till och då
satt allt perfekt. så sjukt bra och svin roligt vill jag säga! och jag har en sån jävla tur att jag kom i det bästa
bandet! vi har bäst låt helt klart, vi har jobbat mest med våran iaf.

synd att allt snart är slut bara.skulle gärna vilja vara där hela sommaren om jag fick det. för jag gillar verkligen
allt med det och älskar mäniskorna.jag kommer sakna allt hur mkt som hälst.
kommer sakna: felicia som alltid ringer mig på morgonen och undrar när jag kommer med bussen
,alla glada ansikten när man kommer till skylten,den goa frukosten, alla prat och damp stunder med tjejerna
,alla skratt,att repa om och om igen tills benen och fingrarna dör typ,alla gånger vi har
 lekt alla tråkiga lekar men ändå har vi gjort dom roliga,bowlingen och tinnis var helt otroligt roliga,kommer tillomed sakna att gå upp 20 över 6 på morgonen för att ta bussen. tack alla ni
 tjejer som har gjort min vecka till en av dom roligaste veckan jag upplevt och tack till mitt gryma band (
colour duZt ) vi har verkligen varit bäst! men en sak har vi kvar och det är själva
 uppträdandet på storatorget kl:16:00.
så nu kör vi.
  

lite bilder från igår när vi va på tinnis och badade :)
MER BILDER FINNS PÅ FACEBOOK.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Du är bäst Bella ! :* <3

2010-06-24 @ 22:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0