we feel so far away from were we used to be

statsvandring i dag för alla 8or på skolan.det var rätt kul om man hade sina 2 knäppgökar med sig som lyste upp
min dag.efter det stanade vi kvar i stan och tog en fika och tittade runt lite.har försökt få tag i ett par skor som 
jag vellat ha rätt länge men det har inte funnits i min storlek,men i dag hittade jag ett par likadana fast i bruna
som jag blev som sakt förälskad i. skulle vellat ha en storlek mindre men jag får växa i dom.så imorgon ska 
pappi åka och köpa dom åt mig. :D så nu är jag ganska så lycklig! fysik prov i morgon, varför plugga när man 
kan göra en fusklapp på några minuter. nerrå brukar inte göra så men nu har jag faktist fått nog av skolan 
orkar inte göra ett enda dugg till.aja nu ska jag väll ta mig ut och gå en sväng puss.
 

 i morgon är dom här tjusiga skorna miiina bra miina :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0