See, I don't know why I liked you so much

jag försöka blogg så mkt jag kan när jag har tid.börja 2 dagar har spenderats med a. vi har bussat runt lite här
och där och för det mesta så bor jag hos henne. men i dag åker hon till huvudstaden.jag vaknade av att hon stod
sminkad och klar och sa att jag skulle vakna för att hon skulle åka.det var bara att sätta på sig ett par byxor och
åka hem.haha.nu har jag suttit och tittat på några avsnitt av o.c, men nu ska jag börja fixa mig sen blir det att
spendera min dag med min sannis. åh oj vad vi har mkt att ta igen. hoppas vi har tid för jag har massor att 
prata om. hejdå.
 


Kommentarer
Postat av: angelica

jag älskar dig bebiss

2010-06-23 @ 00:25:45
URL: http://angelicalindgren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0