EN ÖNSKNING

om jag skulle få en önskning
en ända önskning,att önska mig vad som helst
så skulle det vara att spola tillbaka tiden
så som det var förr.då jag var lycklig
det fanns en person,en väldigt speciell person som fick mig glad
men så gjorde jag det som jag alltid gör
jag gör mig själv olycklig.
den där personen tror att den inte sårar när den helt tar bort mig hur sitt liv
dom där åren då vi gjorde varandra lyckliga finns inte längre kvar
vi båda förendrade varandra,till varandra.
vi bytte personlighet
nu rör vi båda oss i samma fotspår.vi kan stå så nära varandra att vi nuddar varan
men det finns inget vi kvar.ingen av oss excisterar längre
det du inte vet är att varje gång jag ser dig,rör dig,hör ditt namn
så går någonting i mig sönder
för jag har alltid trott att allt kan ordna sig
men att inse att det aldrig kommer bli som förr igen
drar sönder en i bittar
vi var som två pusselbittar, vi passade perfekt till varandra
så snälla kan någon ge mig en ända ösnkning..

Kommentarer
Postat av: Matilda

Finns älskling ! <3

2010-06-27 @ 09:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0