You have always been the right one.

nu har bella äntligen en liten snabb tid framför datorn.igår låg jag på båtb hela dagen och stekte och badade med
trevligt folk.sen träffade jag min saknade vän sanna vi gick och köpte oss en ben och jerry's och pratade ifatt det 
som har hänt under veckan. senare träffade vi även 2 saknade vänner till rorri och tove som var bruna och fina.
sen slutade dagen med att sannis och jag sov på hennes balkong haha. 

idag vaknade ja av att sanna skrämde livet ur med rent ut sakt.vi fixade i ordning och sen gick jag ut och sprang.
resten av min dag har jag bara spenderat i mitt rum upptagen med att städa.men damsugning och damning får
vänta till lite senare för just nu ska jag fixa i ordning mig för nu är det dax för bio med e, inte vilken bio som hälst
ECLIPSE åh vad jag har gått ihjäl på att se den och att jag inte hat haft tid innan men nu har jag äntligen fått lite 
tid över så nu bär det av. hejdå!  

- bilder från gårdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0