jag har fått tillbaka din lukt på min tröja igen.

min blogg är inte så intresant.i dag har min dag spenderats med min lilla tjeja frida som alla andra dagar.
och när frida och bella är så betyder det bara en sak frida+bella=FILM! haha vi kollar alltid på film, kan säga
att vi är lite tv tokiga både hon och ja. vi såg aldrig utan min dotter och den var verkligen hämsk, frida och ja
satt och hadde panik hela filmen.annars så har vi varit ute och gått lite här och där och sen så blev vi lite hungriga
så vi köpte en pizza och kollade på sunes sommar som man aldrig kan trötna på haha. sedan gick vi en promenix
igen och satte oss och prata lite tills vi gick hem. och nu sitter ja här och lyssnar musik som alltid.men ja ska nog
hoppa i säng nu..kanske börja läsa en bok. godnatt.

foto sen ja va i vadstena, tkr den är fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0