movie time

thosan, ätligen helg tror att jag behöver en riktigt rolig helg för att orka med skolan nästa vecka.
och den börjar ju faktist bra, om ca 2 timmar tar elino,sannis,amanda&jag bussen till staden och går på bio
Snabba cash den kommer jag va skit bra tror jag, vi får se..har presis ätit och kollat på 1012 den var sjukt bra
tkt jag visa sener kanske är lite overkliga men bra ändå. sorlig som tusan hade panik hela tiden, tror att världen
kommer gå under haha..livrädd nu. juste mamma klippte mig förut också det behövdes tror jag, fast bara lite ;)
aja nu ska jag väll snart knalla ner och fylla på mitt busskort..om jag orkar.nu ska jag sluta tjata ha en bra
fredags kväll iaf . pusss på er fina mäniskor.



fick ni lite bilder på mammi och mig på kvällen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0