ångeest!

förlåt för att jag inte uppdaterar.men jag har kommit in i värsta vinter depprationen(stavning) har fan aldrig
varit så deppad som jag är nu..förstår att mina vänner inte ens står utt med mig, försöker hålla mig undan..
vill bara gå i ide eller försvina tills solen kommer..behöver villa upp mig någon vecka eller fler tror jag för så
här kan jag inte må hela tiden aså,får panik.känns som allt jag gör/säger blir bara fel alla bara typ hatar mig
för att jag säger fel grejor känns det som,och vad jag än gör är fel för alla,känns verkligen som jag förstör,
får verkligen ångest på mig själv..kan man bara inte spola tiden eller stanna den så att jag får villa.det vorre
supper, för just nu orkar jag faktist inte med allt, så ni som är runt om kring mig förlåt att jag är som jag är just
nu. bra nu har jag fått upp lite av vad jag har inom mig,..nu skulle jag vilja sova och kolla på tv..men nej ist
måste jag fixa biologin tills i morgon..+ matte men den orkar jag faktist inte med just nu,..fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0