23:00

min uppdatering på lovet har varit sämt i know men ska bättra mig promes. känner att vart har lovet tagit vägen?
det ända ja och mina vänner har gjort är att gå till affären köpa godis,läsk och ostbollar gått hem kollat på film
sovit och så börjar allt om igen haha. träningen har inte legat på top häler så känner att måste ta tag i det här nu
när skolan börjar. fast nu är det ju helg i morgon också får börja på måndag haha.nae nu ska ja borsta mina
tänder och hoppa in under täket. måste försöka sova ska ju upp tidigt i morgon. ja som har vänt på dygnet
hela lovet hur fan ska det här gå?  får komma halvaken till skolan i morgon.   ja så blire nog..

(kate voegele-only fooling myself) sjukt bra låt hörrni.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gör man när man vill ha eget tema? Asså bakrunden? Kram :)

2010-01-09 @ 13:22:07
Postat av: Anonym

Hur gör man när man vill ha eget tema? Asså bakrunden? jag fattar inte xD Kram :)

2010-01-09 @ 13:24:06
Postat av: [email protected]

jättefin blogg btw!

2010-01-09 @ 13:26:54
Postat av: linnea

asså du är fööör snygg hörrö!

2010-01-11 @ 19:27:48
URL: http://konstigtjej.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0