-

allt har blivit helt upp och ner..igen
fast den här gången är allt värre,så mycket på samma gång
jag har faktist lust att skriva något helt annat just nu om någon helt annan person
men just nu måste ja koncentrera mig på en sak
att göra ett beslut,ett beslut som kan förendra så mycket saker
att vara 2 eller ensam
man är instängd i en bur,ett ända stort galler
en räddsla av att förlora,att aldrig mer känna
känslan av när du trycker mig mott dig och man vill stana där..föralltid
men ordet föralltid, är bara ett ord
ibland kanske det är bäst att släppa taget,låta gå
försöka koncentrera sig på sig själv,vad man vill,vad man ska göra
men det blir ändå ett stort smärtsamt hål i magen
panik känsla som får en att tappa lufften
man kan varken gråtta eller skratta
ingenting runt omkring en blir roligt
det ända man blir är ett stort minne av bilder,låtar,tider
ingen vet hur osäker man är,hur svårt det är att låsats lee
men allt det här kanske har en mening,jag har alltid trott på sagor..
och det här kanske bara är början
men jag behöver dig mer än du annar,mer än du kan förstå
jag vill bara känna hur det känns att vara fri..iallafall för ett tag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0