is it wrong or is it good?

förlåt för dålig uppdatering men jag har faktist anleding måste njuta av sista tiden på lovet.
i går var jag och shoppde bort resten av pengarna jag fick kvar av kläppen..så nu är jag 1000kr fattigare.
köpte 2 st jeans och en tröja + örhängen som jag fick gratis haha. senare så gick jag och oppererade mitt öga.
kvällen blev det gårn. i dag började dagen med att åka och fira min kusins barn izzy. den söta lilla ungen blev
2år, stor kille nu. trevligt att träffa släkten, sen kom jens hitt och vi hade det myssigt. i morgon äre skoldax igen.
hoppas jag är redo för det för jag ska ta tag rejält i skolan nu hade jag tänkt, bara det att jag hoppas att jag har
orken till det..




lyssna vad jag hittade, 2 nya miley sånger, med hennes bror trace sjult bra faktist!
känner mig ganska exakt med låtarna. så lyssna det är som godis för öronen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0