i don't like it very much

säger bara usch fy och blä på vädret? säger bara vart tar sverige vägen? börjar tänka att det aldrig kommer bli
sommar igen..snön är ju nästan upp till mitt fönster på övervåningen snart! och gud vad förbanad jag blir om
det här vädret gör att vi inte kan åka till kläppen på måndag. och så har vår match i morgon blivit inställd!
kan det bli värre? eller så kanske man inte ska säga för då blir det bara värre. nu ska jag försöka hinna städa
mitt rum lite sen ska jag ta på mig mjukis och gå ner till sp mer än det går inte att göra i det här vädret.
hoppas ni överlever..


Kommentarer
Postat av: tiiiiv

finast bellabus

2010-02-25 @ 19:28:21
URL: http://tovejohanssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0