baby i know your game

min dag har spenderats i olstorp och i staden i dag. olstorp blev man som barn på nytt typ med att åka påse,
ja mycket roligt varre iaf.sen tog ja ankii och amanda bussen till stan, jävla mysskoo chafför(stavning) säger
jag bara. vi garvade där en hel del ett tag hahaa.i staden köpte jag,brunutansol,hårband till kläppen och en råsa
lyssande tröja.(jag har fallit för grypptrycket jag också och köper en sådan,hela jävla lj har ju en sådan)
nu är jag hemma och skulle igäntligen sätt AA men det gick tydligen inte i dag värkar det som? så jag ska nog
läsa lite fysik tror jag..prov i övermorgon och jag har inte ens börjat?hmm..vare inte jag som skulle börja plugga
en vecka innan? får bara sådan ångeeest..

b,1. ankii som barn på nytt i pulkabaken!
b,2. me and ankiipankii
b,3.min nya tröja och ett par nörd brillor
b,4.jag gör en min åt en skyltdocka som jag inte gillade 


DAGENS pukoo!
sanna : berget kan inte du skjutsa oss till olstorp?
berget : neee
sanna : LATTTTMASSSK!!!!
berget: garvar och säger haha ja presis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0