ALLAHJÄRTANSDAG

ALLAHJÄRTANSDAGhörrni.säger bara skit vad året har gått,känns som det inte var alls länge sen jag låg och kollade
på film i elinos stuga,eller vad säger du om förra allahjärtans dag elino?haha
dagen började med match mott malmslett vann med 12-19 tror ja. skit bra tjejer gillar oss grymt.
sedan gick jag hem träffade m&m,mormor gav mig en fin stickad tröja,hon är bara för söt.
kyrkan blev det sen,där vi fick tårta med hjärtan på mysss.nu sitter jag här i min ensamhet på allahjärtansdag,
eller jag har min söta lilla katt bernhard, han håller mig sälskap. nu ska jag sätta på en film. FAME blire nog
och lite gelé hjärtan på det. kysss.



Kommentarer
Postat av: carro

Jäkla snygging!

2010-02-14 @ 21:38:17
URL: http://onetwothree.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0