SPEL

du var bara ett spel
eller snarare en tidfällighet
du var bara någon som var för en kväll
jag har alltid vetat att ja inte är tillräkligt bra för dig
vi fungerar inte ihopp på många olika skäl jag har liksom alltid vetat det
därför spelade liksom ja med i ditt spel
men efter veckor och tillomed månader av spelande så blev allt liksom seriöst
jag såg inte förren det var försent
det var faktist ja som var idioten, det va ju inte du
men ingen sa något till varandra, för båda trodde att den andra spelade med
vi kommer tillbaka då och då
och vet du? ja har innsett något
att ja vill att du ska komma tillbaka
ja vill att du ska hålla min hand igen och spela spelet med mig igen
ja vet att jag inte får tänka så,jag får inte ta upp det
men ändå kan ja inte låta bli att titta på dig och komma ihåg din personlighet
det är bara synd att du måste låsas att vara någon du inte är varje dag
du kände någon slaks trygghet hos mig
men jag såg inte det då, jag bara kastade iväg dig spelade min roll
och ja vet att mina tankar är förbjudna, så allting får förbli som det är
vi måste leva vidare,i dom grupper vi tillhör..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0