för nära att ramla,men ändå sitter du fast

mitt bloggande är nog det sämsta på länge.. har ingen ork eller lust alls till det. det ända ja vill är att skaffa mig
en ny blogg. pga blogg namnet gillar det inte alls. försöker fixa ny men vet varken vad ja ska heta eller hur ja ska
fixa den ja har inte orken eller tiden till att fixa en ny så ni får stå ut.men om någon av er har lust att hjälpa mig
med att fixa den så skriv till mig. då skulle ja vara evigt tacksam. mitt liv rullar på i samma fotspår. fyllde 15
i tisdags det blev fira vid kanalen med fina tjejer. fick mina efterlängtade beverly hills boxar så nu vet ni hur
mina dagar spenderas. ja har precis sett klart första boxen. handbollen har börjat igen också, och det är toppen
att äntligen få röra lite på sig igen. aja nu ska ja se några avsnitt av beverly hills till sen drar ja mot sporthallen
och tränar med h-brudarna. ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0