HANDS ON ME


lite dålig uppdatering på senaste tiden.ska bättra mig,jag har just nu lov och det är otroligt skönt.
och på torsdag åker jag och konfan till berlin till söndag. det ska bli riktigt kul faktist!
men mina lov's dagar spenderas för det mesta med dena söta lilla töss på bilden.
vi tjockar på oss vill jag lova haha.och jag vill ha tips på pepp låtar som jag kan ladda upp!
aja GLAD PÅSK på er alla iaf!


har ni hört vanessa carlton?
om ni inte har det så tycker jag ni ska det
hon är helt otroligt bra.har verkligen fastnat för henne.

Kommentarer
Postat av: ANGELICA LINDGREN

åh älskar dig bebbuuu<33

2010-04-05 @ 18:22:19
URL: http://angelicalindgren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0