staden med s.

ursäkta om ja har blivit lite tråkig på sista tiden att ja inte bloggar så mke ..
men det är det att ja har inte kommit in i bloggandet igen riktigt ..
så ja försöker att förbätra mej, i promes! iaf i går , spenderades min dag
med e,s & jens,jimmy. . i dag , har ja & s varit i staden & shoppat upp alla mina
pengar som blev över från cypern. det blev ett par jeans från bikbok,
en råsa söt kofta från gina,&ett par gråa strumpbyxor från hm.
ja är mke nöjd med mitt köp faktist ! vi köpte en chai latte också som smackade uschh!
sanna spotade ut allt mitt i gatan skit vad ja garva! , hon är allt för roligt den tjejen.
ja sover hos e i kväll med s också , det kommer bli mysss & damp som alltid!
har verkligen saknat våra nätter asså! vi ska myssa & se snygg,sexig singel ,
perfekt!
kysss!

      ja hade tråkigt så ja gjorde en roset av mitt hår vad tkr ni ? coolt?

                                rosa söta koftan & bikbok jeansen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0