grattis tilll fjortiis c.

ja vet att ja är tråkig av mej att ja inte uppdaterar mer,men ja har fullt upp med skolan&handbollen&allt!
i dag var det skola,den va som alla andra dagar, hade profil i dag det va kul iaf. så fick ja plugga ihjäl mej
på matten för att inte komma efter men ja lyckades! efter skolan drog ja & e till staden, vi åt god kyklingsallad!
& sen mötte vi david & jimmy dom gick med oss. ja fick en mycket bra köp av en skin jacka,ansiktsvatten&
prisent till mitt hjärta c som fyler fjortiis i dag STORTGRATTTIIS TILL HENNE,min älskade lilla tjeja!
sen åkte ja & e hem & ja satte mej & plugga alla läxor ja har! matte,NO,eng,SO. vill inte komma efter!
nu ska ja ta & tvätta av mej sminket hoppa i pyamasen & läsa lite NO & kanske lite av så länge vi båda andas.
love bella.

                              min fjortiis c,

                       kyklingsallad(mumms!)

                               e,ja,david,jimmy.

                               min underbara e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0