min dag har spenderas med..

min dag har spenderas med e,c,s. fast mest e, för c&s va på fotbollsträning dom hurtigubbarna!
e& ja har dampat runt i hennes säng ( haha ta det inte bokstavligt )
sen har vi åkt runt i ljungsbro & pratat massa myss, sen kom s,& vi åt toast & satte oss & pratade
i några timmar, det är alltid bäst att prata med er om allt! , efter det satte ja mej vid datan.
nu ska ja gå & tvätta av mej sminket , borstatänderna , hoppa i min råsa pyamas
& virvla mej i täket & ta ljudet av ditt hjärta & läsa klart sista kapitlet. om ja orkar läsa förstås.
sen ska ja sova åhhh så skönt, i morgon blire morgon promenad med e, åh så skönt!
puss!

                    min fina vän e,&ja!

                           mycket sexiga eller vad tkr ni ?


                        du är så jävla underbar mongobarn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0