dator sönder,därför dåliga inlägg!

ja är så himla klumpig! åh vad ja hatar det!
nu tog ja bort hela texten ja hade skrivit! bra bella!
iaf , min dator har gått sönder, så ja sitter på m&p's data.
& den är segast! pappa ska lämna min dator på lagning snart..
eller ja ska tjata på honom!,. därför blir det inte roliga bilder!
min dag har sätt ut så här att ja vaknade i e's stugga, med s också.
vi latade oss & åt pankakor till frukost , mums!
sen hade ja träning som gick supper faktist ,fast ja hålde på att dö.
sen kom e,s till mej med kladkaka så blev det myss framför tv, med snygg,sexig,singel.
nu ska ja ta & krypa ner i sängen med min råsa pyamas & läsa ljudet av ditt hjärta!
kan inte bli bätre än så,
kyss.

    everything feel's wrong,youar' not mr right.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0