bella hemma från bästa helgen!

ja, ja har ju inte haft tid att skriva på hela helgen,men ja har haft en toppen helg.
i allafall tills slutet. i fredags drog ja&tjejerna in till east fm & dansade loss!
helt sjukt vild kväll med maskinen adam tensta & mer..
e,s&ja somnade i allafall direkt sen.på lördagsmorgonen åkte vi till norrköping.
gick på maknaden där & hade det hur roligt & myssigt som hälst!
på kvällen övernattade vi hos min m&m & bubblade bubbelbad ute.
i dag tog vi tåget hem,på tåget blev det myss med kladkaka!
e&s ni gör mitt liv grymt bra! & ni betyder allt i mitt liv!
ja älskar er mer än livet!
love.
bildbomb!

                dans hela natten lång,& regnet öste ner!

                         mina älsklingar!

   ja har aldrig skrattat så mke i en karusell.(synd att stången förstörde bilden)

                raketuppvisningen oförglömlig!

                       ni är så jävla bra.

                           bubbel mitt i natten med mkt pratt.

                          puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0